Modovo.sk - skúsenosti

jajojapo
25. máj 2020

Ahojte nejake skúsenosti s touto strankou? Alebo odporute prosím nejaku stránku odkiaľ objendat prechodnu bundu...okrem gate resverves a týchto podobnych co su aj obchody v nakupakoch 😉 ďakujem

simkids
25. máj 2020

ked chces bundu z modovo, tak ti staci ist do cinaku 🙂 alebo si ju najst na ebay, ali a tak 🙂 Tiez som zvazovala odtial bundu, po recenziach co som nasla, tak som si to rozmyslela.

jajojapo
autor
25. máj 2020

@simkids tak dakujem teda za radu....asi si pri mojej mesacnej dcerke radšej fakt najdem hodku a pol a pobeham nejake tie obchody aby som zbytočne nestracala cas hladanim spravnej stránky na nete🧐😀

sandra151
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
nelca84
25. máj 2020

Ja som si od nich objednala zimmu bundu, krasna, presne ako na obrazku, bohuzial mi bola trosku uzka, tak som ju vratila, peniaze prisli bez problemov spat.
Za mna ok

slniecko1109
18. jan 2021

Ja som od nich dostala na Vianoce zimnú bundu.Uz dlhší čas som sa mi páčila.Objednana bola ešte koncom novembra.Kedze to bol darček na Vianoce tak som ju dostala 24.12.Bohuzial mi bola väčšia.Po vyskúšani bunda nezodpovedala bunde,ktorá bola vyfotena na obrazku.Kedze mi bola väčšia chcela som ju aspoň vymeniť za menšiu no neboli ochotní mi tu nie lacnú bundu vymeniť.Strasna komunikácia aj ochota.Vobec im nezáleží na zákazníkoch.Podla mňa sú to bundy z Číny.Objednajú za par € a potom ich tu predávajú za vysoké ceny.Nikdy viac od nich nič nechcem s takým prístupom som sa ešte nestretla.

mishka69
13. jan 2022

Modovo nikdy viac . Kupila som od nich nadhernu bundu za nie maly peniaz. Zimnu. Po 40 min prechadzke v mrholeni , bunda na ramenach na totalku premocena, poslem fotky v pripade zaujmu. Komunikacia s nimi je mozna jedine emailom, ked tel neuvadzaju. Bunda odoslana. Vyjadrenie: bunda bola nami testovana , reklamacia je neuznana. Zaziadala som o opakovany test , opat prekopirovana odpoved. Poslala som im pqragraf o ochrane spotrebitela , kde je nutne zaslat pri zamietnutej reklamacii aj odborny znalecky posudok a vytiahli na mna po dlho uvazovani a googleni , paragraf o tom,ako predavajuci nezodpovedna za znicenie zivlami q vyssou mocou , ako nezodpovedaju za opotrebenie a bla bla. Bundu mam necele dva mesiace ddtk. Komunikacia na urovni amaterov. Ale malo mi to napovedat , ked sa im ani recenzie nedaju pisat , ani cislo neuvadzaju. Damy, neurobte tu istu chy u ako ja a kupujte bundy u overenych predajcov a znaciek. Zbytocne vyhodene peniaze, proklientsky servis nula.

mishka69
13. jan 2022

@slniecko1109 presne !!! Uz si nam prachy dala , uz Ta mame v ...... jednanie katastrofalne.

messue
5. dec 2023

Ja zasa odporucam modovo.sk už mam druhu objednavku od nich. najprv som sa obavala kvoli recenziam tu na koniku ale bola som spokojna dodanie extremne rýchle a som prekvapena kvalitou tovaru...mama je tiez spokojna... tieto eshopy su vzdy tak trochu macka vo vreci a už som sa obabrala parkrat, preto si davam pozor a prelustrujem celý internet...

ana82
7. dec 2023

@messue prosím ťa a za ako dlho ti to prišlo?

katarinka289
15. jan 2024

S touto vestou odtial nahodou nemate skusenosti?

messue
15. jan 2024

@ana82 prepáč ze až teraz pisem nechodím tu a prislo mi na mail dnes upozornenie ze mam odpoveď.... takže mne to prišlo okamžite od objednania na druhý den a aj rychlo vratili peniažky ked som im čosi vracala... nemam s nimi problém ani moja mama

ana82
15. jan 2024

@messue nevadí ďakujem, objednala som dcére bundu som spokojná

katarinka289
16. jan 2024

Tak ja pridavam moju skusenost. Objednane 13.1,prislo dnes 16.1,cize velmi ryvhlo.Vesta je v skutocnosti ako na obrazku.Za mna spokojnost

zauzana
10. máj 2024

Ak nechcete mať problémy, určite nič v Modivo neobjednávať! Akonáhle odstúpite od zmluvy a oni majú povinnosť vrátiť peniaze, tak robia prieťahy, klamú a vymýšľajú si výhovorky. V e-mailoch mi najprv napísali, že zásielka sa im vrátila oneskorene, potom, že im vôbec neprišla, po mesiaci si pýtali potvrdenie od Packety, že som im tovar vrátila a nakoniec mi poslali fotky, že som im namiesto oblečenia vrátila počítačovú klávesnicu! Odporúčam všetkým podvedeným kontaktovať Európske spotrebiteľské centrum SR /SOI tieto medzinárodné shopy nerieši/ alebo sa pokúsiť cez banku o cashback.