1 / 1

    Šťastnú cestu 🍀

    9. máj 2024

    Šťastnú cestu taktiež a prosím Ta co to mate aké vajíčko?

    9. máj 2024

    @ptvw britax römer sleeper, je to vanička do auta👌 vajíčko sme nechali doma, aj zo 4 kilami tan sedí strasne nepohodlné.. ako kozmonaut pred štartom a to 7h.. toto je super alternatíva.

    9. máj 2024

    Stastnu cestu🍀 ste si nalozili. Ale mozno bude spat ako dudok😴 a budete ho uspavat pocas jazdy autom😁

    9. máj 2024

    @anjelicek26 stastnu cestu, docestujte v poriadku lebo toto "vajce" nie je bezpecna volba.

    9. máj 2024

    @17alexis preco? Ved by to mali byt certifikovane nie?
    Prave ze dlhe “sedenie” vo vajicku nie je ok. Ale rada sa priucim.

    9. máj 2024

    @17alexis je to certifikovana autosedacka. Na dlhe cesty uplna bomba dieta lezi, lepsie sa mu dycha nieje skrcene.

    9. máj 2024

    @17alexis no zrovna u tejto maminky sa nebojím, že to nemá podľa,,predpisov ".
    Všimla si si že je pripútaný? Asi nie.

    9. máj 2024

    No mňa by to tiež zaujímalo ako to funguje keď dieťa nemá žiadnu oporu hlavy pri náraze.

    9. máj 2024

    @17alexis keď vo svojom vajíčku zle dycha,tak to je na dlhú trasu fakt zle... škoda,že sa ADAC nezameriava aj na toto.. kúpili by sme iné vajíčko. Išli sme len podľa crash testov. Našťastie spinka, už sme pod 400km...

    9. máj 2024

    @martul je tam trojbodový pas a ten vankúšik okolo hlavičky, ma na tom ešte plienku.. ako jasne, tie klasické vajíčka majú omnoho viac ochranných prvkov, ale on by sa tam na takej trase strasne trápil s dýchaním.

    9. máj 2024

    @anjelicek26 on je tak nádherný 😍😍😍😍

    9. máj 2024

    Ja by som s tak malým bábom nešla takú dlhú cestu, klobúk dole 👍 šťastnú cestu 🍀

    9. máj 2024

    @ptvw je to miláčik veru🥰🥰🥰
    @tim23 ja by som tiež nešla,ale moji rodicia nejdu a to sestre fakt neurobím,ze tam nebude mať synovec nikoho z našej strany🫣 Robíme prestávky, už "len" 3.5h

    9. máj 2024

    @anjelicek26 jasné, chápem. Len ja by som stresovala celú cestu, že mi to nevydrží do konca... Keby v polke cesty začal vyvádzať asi by som odpadla 😁

    9. máj 2024

    @tim23 das prestavku, ukludni sa a ides dalej... prestavka moze byt aj hodinova... bezne sme chodili s malymi deckami take trasy...

    9. máj 2024

    moj najmladsi sa narodil v 35+4 a ked mal dva mesiace isli sme zo Skotska na sk autom cez celu europu doslova...sedela som pri nom celu cestu a kazde 2-3 hodiny sme mali prestavky na kojenie....vsetko prebehlo super....aj sme na noc mali ubytka 2 krat...ja uplne nechapem niektore komentare tu...to ze mam babo neznamena ze som doma prikovana s nim....moj je od mala zvyknuty v aute...kedze byvame od vsade daleko....

    9. máj 2024

    @anjelicek26 Fu ale pasy ani ziadne polstrovanie. Toto ozaj nevyzera bezpecne 😔
    Nechcem mysliet coby ak by nahodou sa cosi stalo.
    Aj pasy zatiahnute tak ze ked cosi vyleti. 😔

    9. máj 2024

    Stále spinka.... už len 90 km...

    9. máj 2024

    Snad ste uz pomalicky stastlivo v cieli🙂 Prajem krasne zazitky a s detmi stale pohodove cestovanie🙂

    9. máj 2024

    @anjelicek26 celu cestu spal?

    9. máj 2024

    @kvet1 prvú hodinu ešte aem tam okolo vidno,ale inak spal.. už sme u sestry,nakojit a spat.

    9. máj 2024

    Mi to tu mame take zakazane ale je tu super inak

    10. máj 2024

    @kika2810 vyöeti len taky fukot. Staci len v 30tke a nie este ked ides 130+. Ja som tiez, dokonca vela sama, cestovala na SK 800 km sama, ale toto by som si na svoje triko nezobrala. Dobre vajce je dobre vajce. Prestavky robit aj tak musis, dieta musis aj jest/pit, takze s dychanim (ak sa pravdaze jedna o zdrave dieta) problemy nie su. Velmi by som sa tymto nechvalila. Ano certifikovane (ale to je vela aj sedaciek, a crash testami nepresli) ale bezpecne tieto vanicky vobec nie su.

    10. máj 2024

    @yanni Ano plne suhlasim. Ja kym ani spolujazdci nienau priputany nestartujem. Ja som v tomto velmi tvrda. Akurat vcera sme sa vratili z chorvatska. Sama som sla 7hodin autom s 2 detmi necele 4 roky a 19 mes.
    19 mes. sedela v sedacke v protismere. Vzadu.
    Nedavam deti ani dopredu a ani do pošerneho sedenia kym su male. Ten takmer 4 rocny by bol v protismere tiez ale teda uz sa nezmestil. No ma sedacku s 5 bodovym putanim.
    No viem ze vela ludi na mna v tomto kuka ako na trafenu. Sme siroko daleko jedini takto.
    Na druhej strane uz do nas auto na dialnici naburalo v asi 120km rychlosti. A nastastie nikomu sa nic nestalo.

    Mne toto len prislo divne skrz to aky je maly Bruno vytuzeny a teda toto je velmi velke riziko. Zial keby cosi vaznejsie zabiju ho takto…

    10. máj 2024

    @kika2810 no co uz. To je kazdeho vec. Inak, 5 bodove zapinanie v smere jazdy je tiez nebezpecne. Reboardery su aj velke. Moja 5 rocna sedi stale v protismere. Starsia sedela v protismere do ca. 6,5 roka. So 125 cm a 19 kg sa tam uz fakt nezmestila. Vahovo mala do 25 kg este miesta ale na vysku uz sa fakt nedalo. Inak teraz uz su super reboardery. Nove modely, Skandinavci stale nieco nove vymyslaju. Keby som mala teraz kupovat, tak besafe stretch je super. Samozrejme treba zvazit vsetky parametre.

    10. máj 2024

    preboha...to su zas komentare... fandim ti @anjelicek26 nedaj sa prosim ta znechutit samozvanymi odbornickami na vsetko

    10. máj 2024

    @anjelicek26 to chápem, len možno máte nevyhovujúce vajíčko. Zas aby som nevyzerala ako mudrlantka, tak ti ani nejdem písať, v akom vajci sme vozili našu dcérku lebo veď keď sa to predáva, musí to byť ok. Keby sme mali nejakú havárku, bolo by v momente po nej. Našťastie, objavila som eshop, keď som googlila autosedačku, ktorý má aj skupinu na fb, kde vedia dosť dobre poradiť, a veľmi veľa som sa tam naučila, no stále im posielam fotky, keď mením nastavenie sedačky, či je to ok. Sama mám od "odborníčky", ako to nazýva @tehoska , ďaleko. Super, že ste dobre doscestovali, prajem vám aj šťastný návrat. 😉

    10. máj 2024

    A cudujme sa, ako vyzera nasa spolocnost🤷‍♀️ nech sa paci v par prispevkoch. Tu mi napada jedine - ako sme sa my vsetky dozili dospelosti: v autach na zadnych zadnych sedadlach ani neboli pasy, na prednych ani neboli samonavijacie, o nejakych autosedackach svet nechyroval a hlavne - neexistovali socialne siete, kde sa davala zakomplexovanym moznost anonymne zhadzovat vsetko, vsetkym a za kazdu cenu. Keby neslo prave o autorku, ktora zvazi vsetko niekolkokrat, vsetky dostupne moznosti, ok nepoviem nic. Ale v tomto poripade opat len konstatujem, ze v niekom nie je ani tolko EQ, aby zazelal stastnu cestu, nech vsetko dobre dopadne a uziju si po nievem akom dlhom case rodinu....ale je v nom tolko hejtu, ze si neodpusti pisat ako laik vyjadrenia, ktore nikoho nezaujimaju. Kludne si mozte otvorit vlastny prispevok a debatovat "odborne". Ale sem to nepatri, vyzera to, ako by ste jej tu stastnu cestu proste nepriali

    10. máj 2024

    @ddaassuullaa najvacsia ironia je prave to ze sama autorka pracuje vo firme ktora sa sedackam venuje. Aspon ked si dobre pamatam.

    10. máj 2024

    @ddaassuullaa vieš, koľko áut bolo na cestách počas nášho detstva a koľko ich je teraz? A sile motora ani nepíšem. Všimla si si, že čo boli tak medializované niektoré nehody s rodinami, že prežili deti vo vajíčkach? Ja si pamätám jednu, kde staršie malo iba podsedák, hoci ešte patrilo do autosedačky a druhé bolo vo vajci a prežilo iba to vo vajci, nakoľko podsedák nijako nechráni. To je všetko z mojej strany. Akurát ideme predať kočík po dcérke, bolo k nemu aj vajce, ktoré je absolútne celé zle. Žiaľ, nevedela som vtedy, nemala som informácie, ktoré teraz mám. Prestrihla som na nom pásy a hodila ho do kontajnera, čo akurát dnes u nás stojí a manžel sa čudoval, že prečo ho nestrelíme aspoň za 50€, tak som mu povedala, že mne nestojí 50€ za to, aby sa dieťa rovnako nevedomeleho rodiča, ako sme boli my, zabilo.

    10. máj 2024

    @17alexis prosim ta, zaloz si diskusiu🫣

    10. máj 2024
    10. máj 2024

    Pre všetky, čo tu píšu o nebezpečenstve, tu je odkaz na výsledky dvoch testov. Adac označil túto autovaničku za veľmi dobrú v bezpečnosti, čo je najlepšia známka: https://www.testberichte.de/p/roemer-britax-tes...

    10. máj 2024

    @uhnakova aj Cybex pultova je vraj vysoko hodnotena. Nechci vsak vediet, co sa s tym dietatom v nej stane. Ale nech si kazdy vozi svoje deti ako uzna za vhodne. Len potom neplacte, ked bude neskoro.

    10. máj 2024

    Pre mladšiu dcérku som tiež používala autovaničku Bebeconfort (neskôr odkúpená značka výrobcom Maxi-cosi), bolo to pre bábätko do 4 mesiacov veľmi pohodlné. Neskôr už bola v klasickom vajíčku a potom dlho v sedačke, čo sa dala obrátiť proti smeru jazdy, hoci to vtedy ešte nebolo schválené ako povinné. Prajem veselý pobyt a šťastnú cestu domov.

    10. máj 2024

    @17alexis copy/paste

    anjelicek26
    Včera o 19:51 •

    Ideme synovcovi na prve svate prijimanie 🥰100km za nami, 528 pred nami🫣 Bruno zatiaľ fajn, ale uvidíme...

    A tu zraz odbornych/crash testovych pracovnicok. Pekny den vsetkym

    10. máj 2024

    @tehoska ked si ty taka odbornicka, tak sa pozri na tu prvu foto. To "vajce" je zle priputane. Takto to vobec nema byt. Britax sleeper musi lezat na sedadlach.

    10. máj 2024

    @anjelicek26 šikulka, užite si návštevu❤

    10. máj 2024

    @tehoska nazory mozu mat vsetci ale mna stvu veci ked tu nemame veci kvoli safety mi povedali ze u nas nepreslo bezpecnost a doma to mate dovolene akoze mi vysvetlinze ako je to mozne ked hlavne doma mate dialnice aj 170 sa ide u nas max 110 . A toto neni jedna vec ale aj choditka ze dieta spadne z neho nemame dovolene a plno vdci co som musela dostiahnut zo slovenska 🤣🤣🤣

    10. máj 2024

    @monika15 choditka by sa nemali pouzivat kvoli spravnemu vyvinu, zle vplyvaju na chrbticu. S padom to nema nic spolocne.

    10. máj 2024

    @17alexis u nas je zakazane lebo decka padali na schodoch ludom nezapne ze spadne. Kvoly vyvinu tu neni rec nikde

    10. máj 2024

    Malý je krásne babo.
    Mňa tu zhejtovali minule za vzťah s dcérou na zaklade 2 viet....keby si posadila malého I do hrnca na tu cestu,môže to byť všetkým tu suma fuk.Krasnu dovcu želám❤️

    10. máj 2024

    @amel za co?🫣 nuz....prave vcera som citala, ze toto su vnutorne nestastni ludia.

    10. máj 2024

    @monika15 ja som sa pytala fyzioterapeutky, preco sa neodporucaju choditka, v niektorych statoch su zakazane a toto bola odpoved, ze kvoli chrbtici, chodzi atd. To, ze dieta moze spadnut je jasne asi kazdemu pricetnemu cloveku. My sme teda ziadne choditka ani voziky na tlacenie nepouzivali, ale ked ide dcerka na odrazadle, davame jej helmu lebo na pocudovanie mnohych, je pre mna bezpecnost dolezita a aj na odrazadle sa da ublizit si. Tie blbe pohlady okolia, ze vidia ani nie dvojrocne dieta na odrazadle s helmou, "stoja za to". 🤣

    10. máj 2024

    @ddaassuullaa to nemyslis vazne, ze ako sme to my prezili, ze?
    Porovnaj si dnesne silne auta s tymi minulymi a najma hustotu premavky a tadaaa mas odpoved.

    Plus nemam pocit, ze su tu nejake hejty
    Skor slusne napisane postrehy na zaklade vlastneho nazoru.
    Zase netreba byt takymi jemnocitnymi a vztahovacnymi.

    10. máj 2024

    @beronsche vy si naozaj neviete spravit vlastny prispevok? Preco mate pocit, ze to je zaujimave, ziadane? Najhorsia rada je ta nevyziadana. To naozaj sa zlietnete pod takymto prispevkom len s cielom poucovat?

    @anjelicek26 prepac, poslednykrat som reagovala. Som rada, ze ste stastne dorazili🍀 Uzite si rodinu a stastnu cestu spat🍀✊️

    10. máj 2024

    @ddaassuullaa poucujem? Reagujem na tvoj nonsens o "nasom preziti bez pasov"..

    10. máj 2024

    Ja len toľko že treba dať na pásy chrániče lebo aj pri menšom náraze by ho mohli pri krku porezať. Tak isto chýba chránič na sponu medzi nôžkami. To je strašne dôležité. 🙏

    10. máj 2024

    @ddaassuullaa a presne preto že sme neboli tak informovaní, nemali sme sociálne siete a do správ sa nedostalo všetko, ani netušíme koľko detí takto v aute umrelo. 🤷

    10. máj 2024

    Prepana teraz pozerám čo to vlastne je za vaničku. Vy ju máte v aute len položenú? Veď takto vôbec nemá byť nainštalovaná! Čítali ste si vôbec manuál? Takto svoje dieťa vôbec nechrániš ale ohrozuješ a je mi jedno že sa teraz do mňa niekto pustí!

    https://www.youtube.com/watch?v=SkpkVBJ9BRs


    Mimochodom takúto akože vaničku do auta som si kúpila aj ja keď ešte syn nebol na svete lebo mali sme sa mesiac po pôrode sťahovať a niekde tu na koňovi som čítala v diskusii ako je takéto niečo super a bezpečné. Potom mi nejak trklo že to asi je sprostosť keď náhodou naburame a dieťa bude ležať bokom že čo sa stane. Do tej vane som ho nikdy nedala našťastie a 450km cestu sme zvládli v bezpečnom vajíčku v protismere s prestávkami.
    Potom som čítala že takéto vaničky sa majú použiť len v krajnom prípade ak dieťa nemôže byť vo vajíčku, napríklad kvôli nejakým deformáciám, úrazu atď. Prosím zváž cestu naspäť v bezpečnom vajíčku. 🙏

    10. máj 2024

    @evaachesa nie,ta vanička asi levituje na sedadle a nie je priputana🙄Si fakt myslite,ze nie som normálna ci ako🫣 Ako kon sa fakt nezaprie ani po rokoch.

    10. máj 2024

    @anjelicek26 ak je to nejaká novšia verzia a môže sa pútať v protismere tak super, no podľa toho čo som našla ja, sa má pútať tak ako je na foto z videa.

    10. máj 2024

    @evaachesa vôbec neviem,aka je to verzia. Podľa manualu sú tam dve možnosti uchytenia, takto ak je moznost ukotvenie za sedadlom na ten prídavky pas, tak v protismere. Práve preto som ju kúpila,ze je aj táto možnosť,inak by nám to ani zo sedadlami nevychadzalo. Chceli sme mu ponuknut maximaöny komfort a napriek tomu bezpečie.

    10. máj 2024

    @anjelicek26 ak je aj taká možnosť tak potom super. 👍Tá moja vanička sa dala dať len do boku čo bol fakt nezmysel na takú dlhú cestu. Len teda fakt odporúčam dokúpiť nejaké univerzálne chrániče a bude to super. 🙂

    10. máj 2024

    @yanni U nas ma teraz za par dni 4 roky synator. 20kg a vyse 110cm. Protismer sommvelmi velmi chcela pre neho. On bol ochotny. Ale teda problem bol miesto v aute. Vzadu su dve deti syn a teda este dverka (ta je este v protismere). No a vpredu potrebujeme byt my rodicia. Akonahle by syn mal protismerku, tam predna spolujazdcova sedacka bola tak strasne voredu ze a az akoby naklonena ze sa nedalo komfortne a obavam sa ze uz ani bezpecne sediet. A to mame Svedske ajto Volvo XC60 🤦‍♀️.
    Ak sa mizem opytat preco je 5 bodove putanie nebezpecne? Lebo to pocujem 1.x
    Skusali sme ho putat aj na pas auta ale ked in na to este nema rozum. Neustale sa vyklana. Nesedi pevne rovno oprety. A tiez ked zaspi tak to je sodoma gomora.

    10. máj 2024

    @kika2810 skúsila si sa poradiť aj vo FB skupine Deti v aute? Lebo sú rôzne tie protismerky už aj do 36kg..Axkid One alebo Besafe tuším aj na Isofix...aspoň za opýtanie nič nedáš. ☺️

    10. máj 2024

    @17alexis aha a ta pani je tiez tam kde ja ? U nas to nejaku pre safety ano ludia nie su normalny sorry. Vsak este aj na mikrovlnke mame lepacku ze tam baby nejde ani macka 🙄🙄

    11. máj 2024

    @monika15 kde si ty? My sme na Slovensku. Zatial.

    11. máj 2024

    @evaachesa Ano, boli sme priamo u nich. Skusili sme vsetko co sa dalo a ak som nechcela dieta jedno dat na predne sedadla (co je za mna no way) tak sa neda. Spolujazdec v predu mal tam blizko sedadlo ze hlava takmer na okne. V oredklone. No cele zle

    11. máj 2024

    @kika2810 ake mate auto?

    11. máj 2024

    @evaachesa toto sa nemoze. Co nie je priamo od vyrobcu spolu so sedackou a tak aj skusane a certifikovane, nema sa pouzivat.

    11. máj 2024

    @evaachesa inak mas pravdu. Neviem aky sleeper ma, lebo sleeper bol len jeden model a uz sa dlho nevyraba. Novy sa uz ani kupit neda, uz ho nikde nedrzia. Tento jeden model sa dal naistalovat len krizom cez sedacky ako vlastne vsetky taketo vozidlove vanicky (myslim, ze nejeky 2-3 vyrobcovia ich mali/maju). Experti ich neodporucaju, len v krajnom pripade, pri chorych detoch a tiez len na kratky prevoz.

    11. máj 2024

    @yanni no autorka píše že to majú v manuali k vanicke. Možno to je nejaký novší typ. Asi je pútaná o koľajničky predného sedadla externými pásmi.
    To video čo som pozerala ja má 14 rokov. 😁 Ale tiež tak nie je to polstrovanie pásov čo je divné...ale pri staršej sedačke nie až tak prekvapivé no. Tak neviem ak to má byť na cestovanie v aute tak tie chrániče tam majú byť. 🤷

    11. máj 2024

    @kika2810 ach jaj, tak toto veru nepoteší. 😒

    11. máj 2024

    @17alexis ja som v zahranici. A tu teda ludia stracaju rozum. Minuly rok zrusili zaluzie so snurou lebo sa nekto obesil na tom uz tu nekupis. 🙄🙄🙄 psycho

    11. máj 2024

    @yanni Volvo XC60 posobi velko no vnutri je male

    11. máj 2024

    @monika15 kde v zahranici zijes? Ludia osprostievaju, to je fakt. Neviem, ci je to nastupom technologii, ci pretlakom informacii, ale velmi hlupneme. Minule som tu na MK videla ako sa jedna baba pytala na nejaku aplikaciu, ktora ti skontroluje, ci mas dobre umyte zuby. Zbohom, rozum...

    11. máj 2024

    @17alexis vysnivana zem Kanada 🙄🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ano veru. Generacia dnesnych deti no comment ake karelaby im tlacia do hlavy :(:(

    12. máj 2024